22 de maig de 2020

Des del Servei de Suports Lingüístics del Departament d’Educació s’estan recollint en aquest padlet experiències de centres que aquests dies han posat en marxa la creativitat i l’enginy per acostar la lectura als alumnes en la distància. Si voleu compartir idees, aquí teniu l‘enllaç.

Ja podeu veure el webinar de DONA LA NOTA. És una iniciativa del Departament d’Educació que pretén que infants i joves dels centres educatius de Catalunya i tota la comunitat educativa, prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental, i participin de forma activa en el seu entorn més proper.

Ja està oberta la inscripció de la 47a Escola d’Estiu, enguany íntegrament en línia de l’1 al 20 de juliol de 2020. L’oferta es divideix en dos trams temporals: de l’1 al 10 de juliol i del 10 al 20 de juliol. Us aconsellem que visiteu l’apartat de preguntes freqüents, on podeu trobar les informacions més importants que cal que tingueu en compte.

Cada any Tardor Solidària organitza actes per transmetre els valors de solidaritat, cooperació internacional, comerç just i el quart món al Districte de Sant Andreu. A la propera edició, al mes d’octubre, el tema central serà la justícia ambiental. Us passem l’enllaç per si voleu oferir alguna activitat com a centre educatiu i diversos recursos.