21 de juliol de 2020

S’han obert les inscripcions pel curs 20-21 dels Premis Atrapallibres i Protagonista Jove. Els centres que s’hi apuntin entren en el sorteig d’un lot de 30 llibres, gentilesa de les editorials amb obres seleccionades.Us adjuntem informació sobre la proposta dels premis, les obres que es presenten i les formacions associades.

Activitats.cat és un cercador de propostes artístiques i d’empreses de serveis de Catalunya. Estan creant una comunitat cultural al voltant del món de l’espectacle per donar visibilitat als artistes, músics, companyies d’arts escèniques i empreses que donen cobertura a aquestes necessitats.

Enguany la Marató de TV3 estarà dedicada a la Covid-19. En col.laboració amb el Departament d’Educació, tindran lloc a partir de l’octubre sessions divulgatives als instituts. Tots els centres que ho desitgin, les poden sol·licitar online, a partir del mes de setembre.

Compartim amb vosaltres el vídeo de la darrera sessió de Xarxes per al Canvi. També hi trobareu l’enllaç directament als diferents vídeos de la sessió penjats al canal YouTube del CEB. Esperem que aquests materials us puguin ser útils i us animem a compartir-los amb les persones dels vostres equips.

RetoTech_Fundación_Endesa proposa al professorat i l’alumnat de la ESO realitzar un projecte tecnològic que resolgui una necessitat real del seu entorn, i que integri robòtica amb Arduino, elements impresos en 3D i una aplicació Android. Consulteu les bases.

Us presentem el programa del FLIC Festival per a escoles i instituts del curs 2020/21. S’han dissenyat propostes molt flexibles, fàcilment adaptables als diferents escenaris previsibles (el FLIC pot venir a l’escola, es poden fer formats semipresencials o online, etc). Feu pre-reserva aquí.

Amb el premi Participa a l’Escola el Departament d’Educació encoratja els centres a explicar els projectes participatius generats a partir del confinament per potenciar la cohesió de la comunitat. Presenteu la vostra proposta fins el 31 de juliol.