12 de juny de 2020

Ja està oberta la convocatòria dels Programes d’Innovació Pedagògica del Departament d’Educació. Inscripcions al portal de centre. Informació per etapes educatives aquí.

El proper 15 de juny a les 16.00h ens conviden des del seminari de coordinació TAC a un webminar amb la Dolors Reig, sota el títol “Educació postpandèmia, humanitat i personalització en la nova identitat connectada”.

Arriben les presentacions públiques d’EN RESIDÈNCIA! Del 5 al 19 de juny podrem gaudir del treball conjunt d’artistes, docents i alumnes de 21 instituts públics de la ciutat de Barcelona.

El 9 i el 10 de juny van veure la llum els 27 curtmetratges realitzats per 200 alumnes de 4t, 5è i 6è de les escoles Barrufet, Mestre Morera, Parc de la Ciutadella, Sant Medir i IE Trinitat Nova, en el marc del projecte MoPA (Mostra de Produccions Audiovisuals) de Barcelona, curs 2019-20. Us animem a descobrir-los!

Aquí teniu un recull de les novetats relacionades amb la lectura, en tot el seu abast, incorporades al BDR al tercer trimestre del curs 2019-20 pel grup de treball en xarxa dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya.

“Educació amb l’entorn i desenvolupament rural. Presentació de recursos pedagògics dels projectes Leader” és una jornada virtual que es durà a terme el  dilluns 29 de juny a les 11:00h. Destaquen com a ponents el Sr. Francesco Tonucci. Inscripcions aquí.

Des del Departament d’Educació ens recomanem que visiteu el Nodes Consells per a una bona comunicacióon hi trobareu un recull d’instruccions, idees i propostes per facilitar la comunicació amb tota la comunitat educativa.