10 de setembre de 2020

Consulta el nou butlletí d’Escoles + Sostenibles: benvinguda al nou curs, 20 anys d’Escoles + Sostenibles, curtmetratges MOPA i molt més!

Ja teniu a disposició en format Moodle els materials didàctics: curs d’Scratch  i 24 mini reptes que tenen com a finalitat motivar i facilitar l’ús dels diferents mòduls atès que cada minirepte, a través de les pistes, facilita la visita de tot el material didàctic.

La Societat Catalana d’Història de la Ciència i de la Tècnica (SCHCT), amb l’objectiu de despertar l’interès per l’estudi i la recerca de la història de la ciència i de la tècnica entre els estudiants d’ensenyament secundari, convoca el XIX Premi Antoni Quintana i Marí.

El Projecte de Vida Professional té la voluntat de ser un model de referència per a l’Orientació Acadèmica i Professional que es desenvolupa per als centres educatius de secundària. Consulta aquí més informació.

Us presentem el nou apartat web  Una comunitat educativa restaurativa i resilient, dins del Projecte de Convivència de la Generalitat de Catalunya. Compta amb aspectes teòrics del marc restauratiu, exemples pràctics i diferents recursos. L’espai COMviure  tammbé ens aporta reflexió i eines per a l’elaboració del marc de convivència del centre.

Us facilitem l’enllaç a una guia d’acompanyament emocional elaborada pel Col.legi Oficial de psicologia de Catalunya que pot ser del vostre interès.

S’obren les inscripcions per a participar en la nova edició del Reimagina’t. Vídeos lliures de sexisme. Tots els grups de noies i nois entre els 12 i els 16 anys d’un centre educatiu o entitat de lleure que formi part dels municipis de l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació es poden apuntar fins al 30 d’octubre.

Us fem arribar informació de la convocatòria del 12è Premi del Consell Municipal d’Immigració  adreçat a reconèixer la feina duta a terme a la ciutat en l’àmbit de la integració i l’assoliment de la plena ciutadania de les persones immigrades, així com a afavorir la diversitat, la convivència i la cohesió social​.