Les escoles al Dau

Les escoles al Dau és una proposta que neix dins el festival Dau Barcelona vinculat al món del joc de taula i s’adreça a alumnat de 5è, 6è i 1r d’ESO de les escoles de Sant Andreu. Tindrà lloc entre el dilluns 18 i el dijous 21 de novembre de 2019, en horari de 9.00 a 12.30h. El festival se celebra a la Fàbrica de Creació de la Fabra i Coats.

El festival ofereix 800 places gratuïtes dins l’horari lectiu, 200 places cada dia. Es prioritzaran les escoles amb alumnat amb més necessitats socioeconòmiques. Els docents de les escoles participants hauran de fer una formació prèvia el dijous 14 de novembre de 17.00 a 19.30h al CRP de Sant Andreu.

Podeu fer la inscripció a les Escoles al DAU en el següent enllaç (fins el 31 d’octubre de 2019):

INSCRIPCIÓ

A QUI VA ADREÇAT: Centres públics.

ETAPA: Primària i Secundària (5è, 6è i 1r ESO)

DURADA: Un matí

ÀMBIT: Districte de Sant Andreu

Paral.lelament a la proposta anterior, al Pla de formació de zona hem obert dos cursos que es desenvoluparan dins del marc del festival Dau al recinte de Fabra i Coats. Els cursos es desenvolupen el cap de setmana del 23 i 24 de novembre i estan orientats a:

• Conèixer recursos per aprofitar els jocs de taula a l’aula en tres grans àrees:  Matemàtiques, Llengua, Ciències.
  • Conèixer i jugar jocs de taula contemporanis en el marc de Dau Barcelona festival del joc.
  • Redactar un projecte d’utilització d’un joc de taula a l’aula.

Les formacions estan obertes als docents de tota Barcelona. Si esteu interessats a participar, truqueu al vostre CRP o envieu un mail per tal de poder-vos donar d’alta. El període d’incripcions ja s’ha tancat, però encara queden places disponibles.

1096811109 El joc de taula a l’aula de primària. Teoria i pràctica
Curs. INS Institut Martí Pous (Barcelona). Del dilluns 23/9/2019 al 24/10/2019, matí i tarda (15 hores reconegudes)
1096911109 El joc de taula a l’aula de secundària. Teoria i pràctica
Curs. INS Institut Martí Pous (Barcelona). Del dimecres 23/10/2019 al 24/10/2019, matí i tarda (15 hores reconegudes)