Full informatiu. Setembre 2017

Pla de Formació de Zona. Curs 2017-2018

Està obert el període de sol·licitud d’activitats de formació organitzades pel Pla de formació de zona de Santa Coloma de  Gramenet.

Sol·licitud de places: del 12 al 26 de setembre de 2017.

V Congrés de Ciència Educació infantil i primària

brot

Enguany tindrà lloc el V Congrés de ciència amb la voluntat de potenciar el treball  recerca i experimentació als centres educatius d’educació infantil i primària.

Per participar al Congrés de ciència amb el vostre alumnat us heu d’inscriure en el  següent formulari.

Contes que roden 2017-2018

circle-of-collaboration1

Aquest curs 2017-2018 fem la cinquena edició de l’activitat  Contes que roden amb la voluntat d’afavorir que el professorat i l’alumnat de primària de Santa Coloma de Gramenet tinguin un espai on poder compartir les seves creacions literàries. Ja us podeu inscriure a aquesta activitat dins del PFZ: Contes que roden 2017- 2018

S’obre el termini de demanda de Maletes pedagògiques

Des del 6 de setembre fins al dia 25 de setembre s’obre el termini per sol·licitar les Maletes pedagògiques que oferim al Centre de recursos.

Podeu consultar les Maletes pedagògiques disponibles i fer la demanda de les que us interessin en aquest formulari de sol·loicitud

Tallers 2017-2018 en centre a càrrec del CRP

Des del 6 de setembre fins al dia 25 de setembre s’obre el termini per sol·licitar els tallers en centre a càrrec del Centre de recursos.

Llistat de tallers: formulari de demanda
Llistat de tallers TAC: formulari de demanda

El patrimoni a la nostra ciutat

El PFZ ofereix una grup de treball sobre el patrimoni a la nostra  ciutat que tracta d’integrar el patrimoni local al treball escolar de manera curricular. Adreçat a primària i secundària.

Inscripció fins al 26 de setembre