Full informatiu. Octubre 2018

Adjudicacions a les activitats de formació del PFZ. Curs 2018-2019

A partir del 8 d’octubre, podeu consultar les adjudicacions a les activitats de formació del PFZ de Santa Coloma de Gramenet a les que us heu inscrit
XTEC: Les meves activitats

Escacs a l’escola

Projecte educatiu Escacs a l’escola, el Pla de Formació de Zona de Santa Coloma us ofereix unes activitats de formació adreçades a mestres de les escoles de primària per facilitar l’aplicació de l’activitat del joc d’escacs a l’alumnat dins l’horari escolar.
Més informació
Poseu-vos en contacte amb el CRP abans del 22 d’octubre. T.93 4680958 / crp-santacolomag@xtec.cat

Maletes didàctiques disponibles

Podeu sol·licitar  les maletes didàctiques del CRP encara disponibles  en servei de préstec a través d’aquest aquest formulari o trucant directament al CRP: 93 4680958

Recursos didàctics en línia: Curtmetratges i valors

En el següent enllaç podreu trobar una selecció de curtmetratges feta pel GrupIREF (Innovació i Recerca per l’Ensenyament de la Filosofia) per treballar aspectes de conviència, tolerància i diversitat.

Us podem facilitar propostes didàctiques per al professorat. Poseu-vos en contacte amb el CRP <crp-santacolomag@xtec.cat>

10ª Edició del concurs (RE)IMAGINA’T. Creacions audiovisuals no sexistes

El concurs (RE)Imagina’t és una iniciativa de l’Observatori de les dones en els mitjans de comunicació, adreçat a grups de nois i noies d’entre 14 i 18 anys dels centres d’educació formal i d’entitats d’educació en el lleure dels municipis que formen part d’aquest Observatori. La inscripció és oberta fins al 9 de novembre de 2018.