Full informatiu. Juny 2019

XXII Jornada d’Intercanvi d’Experiències Pedagògiques

El dimecres 26 de juny de 2019, de 9 a 14h, a la biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré de Santa Coloma de Gramenet es realitzarà la XXII Jornada d’Intercanvi d’Experiències Pedagògiques amb el següent Programa.

Podeu fer des d’aquest enllaç la inscripció

Ponències presentades al VI Congrés de ciència

Podeu consultar les presentacions i els vídeos de les ponències que alumnes i professorat han presentat aquest curs 2018-2019 al VI Congrés de ciència de Santa Coloma de Gramenet. També teniu a la vostra disposició la versió digital de la revista que recull els articles sobre les recerques dutes a terme.

Banc de recursos.La lectura: font de plaer i de coneixement

El Banc de recursos “La lectura font dplaer i de coneixement (BDR)” publica el Butlletí de  maig  2019
amb una selecció de novetats.

Formació estiu 2019

Oferta de cursos i activitats de formació per al professorat organitzada per diferents institucions
Escoles d’estiu de Catalunya
Currículum i avaluació competencial per àmbits
Activitats d’estiu organitzades per universitats

Nou procediment d’alta del correu

S’ha posat en servei la nova funcionalitat de Gestió d’Usuaris XTEC per tal de facilitar la tramitació d’altes, recordatoris i baixes dels usuaris XTEC.