Full Informatiu. Gener 2021

Inscripció a les activitats de formació del PFZ 2020-2021 (gener-juny)

Podeu consultar i fer la inscripció a les activitats de formació obertes per al període gener-juny 2021, i organitzades per el Pla de Formació de Zona de Santa Coloma

El període d’inscripció a és del 8 al 19 de gener.

Es podran consultar les adjudicacions a partir del 30 de gener de 2020 XTEC: Les meves activitats

Formació STEAMCat: Didàctica de les ciències des d’una perspectiva STEAM

Ja és obert el període d’inscripcions curs sobre Didàctica de les ciències des d’una perspectiva STEAM

Coninguts: Indagació, controvèrsies sociocientífiques, ciència ciutadana, ciència i tecnologia i lideratge d’equips.

Més informació i inscripció

Noves formacions CESIRE des de l’àmbit infantil i lingüístic

Activitats formatives del CESIRE, des de l’àmbit infantil i lingüístic que comencen a partir del mes de gener.
Inscripcións obertes

“Perifèria”, documental sobre la història recent de Santa Coloma de Gramenet, s’estrenà al 33

S’ha estrenat El documental: Perifèria”

Dirigit per Xavi Esteban Casas i Odei A.-Etxearte i coproduït per TV3. El documental mostra com els veïns de Santa Coloma de Gramenet van transformar el suburbi que els imposava l’especulació franquista en una ciutat digna.

11 de febrer 2021 “Dia internacional de la dona i la nena a la ciència”

Per tercer any consecutiu, el dia 11 de febrer, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, s’organtiza la proposta #100tífiques que consisteix en oferir 100 xerrades simultànies per part de dones científiques a centres escolars de tot Catalunya, adreçades a alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO.

Si esteu interessades a participar, poseu-vos en contacte amb el CRP comunicant el vostre interès i empleneu el següent formulari per confirmar la vostra participació abans del 20 de gener de 2020.