Full Informatiu. Gener 2020

Activitats de formació. 2n i 3r trimestre

Estan obertes les inscripcions a les següents activitats de formació que es duran a terme a Santa Coloma de Gramenet:
Seminaris i cursos de diferents nivells educatius

Taller de ciències: De terra o de mar

“De terra o de mar” és el títol d’una sessió del seminari “L’activitat científica escolar” que obrim a tot el professorat de primària i secundària interessat.
A càrrec de Josep Maria Gili. Investigador de l’institut de Ciències del Mar de Barcelona (ICM-CSIC)
Dia: 28 de gener
Lloc: Escola Santa Coloma.
Hora: De 17,15h a19,15h
Cal fer inscripció abans del 26 de gener

Maletes didàctiques disponibles en servei de préstec

Podeu consultar les maletes didàctiques disponibles que el CRP ofereix en servei de préstec
Les podeu sol·licitar a través  d’aquest formulari o trucant directament al CRP: 93 4680958

INFOXICATS? Materials educatius d’eduCAC

Aquest mes eduCAC us recomana la unitat didàctica A qui em crec?

Si us registreu, podeu accedir als materials i unitats didàctiques publicats per eduCAC: Consell de l’Audiovisual de Catalunya

Trobareu materials didàctics per diferents àrees i nivells, amb descriptors curriculars i temàtics.
MERLÍ. Catàleg de recursos en línia

Inicia’t a l’eTwinning

T’agradaria que el teu alumnat pogués comunicar-se en llengua estrangera amb alumnes d’altres països?
Vols treballar amb un altre centre europeu o d’altres adscrits al programa?

Inicia’t a l’eTwinning amb el següent curs!

2002010542 Obrim un projecte eTwinning