Full Informatiu. Febrer 2020

IV Trobada pedagògica de professorat de secundària. Investigar i aprendre a l’aula

La Trobada constarà de dues parts, una conferència: “Investigar i aprendre a l’aula”, a càrrec de Jordi Domènech en què es descriuran eines, activitats i enfocaments per treballar la recerca a les aules, en dues perspectives: aprendre a investigar i aprendre investigant.Una segona part en què es presentarà una o dues experiències d’indagació a l’aula des de diferents àrees.
Biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré

INSCRIPCIÓ OBERTA

XIV Jornades d’Educació Infantil 0-6

Dimecres 26 de febrer: Conferència sobre educació emocional i la creativitat. A càrrec de Cristina Gutiérrez, especialitzada en Educació Emocional. Directora de La Granja

Dimecres 11 de març:  Presentació d’experiències

Horari: de 18 a 20h
Lloc: Biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré

NOMÉS D’ANADA. MhiC

Exposició: NOMÉS D’ANADA. Piero Sacchetto

del 25 de gener al 30 de juny al MhiC. Exposició al Museu d’història de la Immigració de Catalunya

Us recomanem visitar l’exposició i el museu amb el vostre alumnat per treballar aspectes de les vides de les persones que migren, hisòricament i en l’actualitat

Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments #efim20

Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments
, és un concurs de fotografia i patrimoni adreçat als joves. Té per objectiu apropar-los al patrimoni cultural i monumental. Bases del concurs.
La data límit  inscripció per part del centre és el 3 d’abril de 2020.

La publicació descriu les característiques de l’avaluació en el segon cicle d’Educació Infantil i dona orientacions per dur-la a terme de forma integrada en la pràctica educativa.

Podeu trobar i descarregar-vos el document en aquest enllaç.

VII Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els VII Jocs Florals Escolars de Catalunya  amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants de sis a divuit anys.