Full informatiu. Desembre 2018

A càrrec de David Bueno, doctor en biologia, professor i investigador de genètica de la UB Dimecres 30 de gener de 2019, a les 17.15h a la biblioteca Singuerlín – Salvador Cabré  Inscripció

Mostra itinerant “Parc de la Serralada de Marina”

Pot visitar-se a la Biblioteca Can Peixauet de Santa Coloma de Gramenet fins el 10 de desembre.

Aquesta exposició té l’objectiu de sensibilitzar els habitants i visitants de l’àmbit del Parc de la Serralada de Marina sobre la importància que té conservar els ecosistemes i promoure les activitats respectuoses amb el medi.
Díptic de l’exposició

3 desembre: Dia internacional de les persones amb discapacitat

Recursos audiovisuals per celebrar El Dia Internacional de les Persones amb
Curtmetratges, jocs, pel·lícules i contes

Conferència “Les mutilacions genitals femenines: identitat, salut i drets humans”

Dimecres 23 de gener de 2019, a les 17:15h al CRP de Santa Coloma de Gramenet
Inscripció

La conferència vol aprofundir en la sensibilització, motivació i formació dels i de les professionals implicats/des i amb un rol clau en la prevenció.

Activitat organitzada amb la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet i la fundació WASSU UAB.

Primera edició del cicle de cinema sobre la defensa dels drets humans

Els propers 1 i 2 de desembre tindrà lloc la primera edició del cicle El cinema i la defensa dels drets humans. A la Filmoteca de Catalunya i als Cinemes Girona de la ciutat.

Saber-ne més

eduCAC. Programa d’educació mediàtica en àmbits educatius

eduCAC

Professorat. eduCAC posa al vostre abast un ampli ventall de recursos per facilitar, i potenciar, que l’educació audiovisual entri a l’escola.

Certamen Literari Escolar en Llengües d’Origen

Com ja sabeu, Amics de la Unesco de Barcelona és una Entitat activa, amb voluntat de créixer, de ser present a la societat i de mantenir-se fidel al lema: Educació, Ciència i Cultura.
Formulari d’INSCRIPCIÓ PER ALS CENTRES
Formulari d’INSCRIPCIÓ PER ALS ALUMNES PARTICIPANTS

14è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres»

14è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres», amb el propòsit d’estimular en els infants la
lectura d’imaginació, així com la seva participació en activitats de la biblioteca escolar.

Bases i inscripció abans del 31 de desembre.