100tífiques. Dia internacional de la dona i la nena a la ciència 2020

A Santa Coloma de Gramenet, la Fundació Catalana per la Recerca  i el Departament d’Educació, en col·laboració amb els Centres de Recursos Pedagògics, organitza xerrades adreçades a l’alumnat  amb motiu del Dia de la Dona i la Nenes en la Ciència.

El Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència va ser decidit l’any 2015 per l’Assemblea General de les Nacions Unides que va proclamar l’11 de febrer de cada any com al Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència per tal de promoure la participació plena i en condicions d’igualtat de les dones i les nenes en l’educació, la capacitació, l’ocupació i els processos d’adopció de decisions en la ciència.

Centres assistents al curs 2019-2020:

• Instituts: Can Peixauet, Nou de Santa Coloma, Torrent de les Bruixes, Puig Castellar, Les Vinyes i Terra Roja.
  • Escoles: Tanit, Lluís Millet, Antoni Gaudí
Títol conferència Nom Ponent
1. Autoconsum i comunitats energètiques.
Què hi guanyo jo?
Cristina Corchero