Curs: Explora la neu

La neu és un recurs natural ben conegut per tothom. D’una banda, una font de proveïment d’aigua i un mitjà d’esplai i de gaudi per l’esport, però d’una altra és una problemàtica pel risc d’accidents i generació d’allaus.
En aquesta activitat es contemplaran aquestes dues vessants,… Llegeix més»

19 curts per potenciar la cooperació entre els infants

A les aules ens interessa que els infants aprenguin a cooperar i que creïn interdependències positives entre els integrants del grup. Els infants han de ser conscients que treballant junts podran aconseguir els objectius que es proposin.
L’aprenentatge cooperatiu és una metodologia activa que té com a finalitat potenciar… Llegeix més»

Calen mestres i escoles?

Tot i ser un professional públicament atrapat per l’adolescència, he passat bona part de l’últim curs dedicat a preservar l’escola i a dignificar l’educació pública, enmig de debats innovadors sovint tecnocràtics, gairebé de màrqueting, academicismes de l’administració i invasions de la institució… Llegeix més»