Xarxa de Competències Bàsiques Territorial 7

La Xarxa CB està formada per un equip de docents que desenvolupen el treball per competències als seus centres, elaboren instruments de suport per orientar els processos de reflexió i la gestió del currículum per competències bàsiques i comparteixen processos d’autoavaluació.

Les escoles que hi pertanyen es divideixen el 10 xarxes. Els centres educatius del Pla d’Urgell pertanyen a la XCB7 juntament amb centres del Segrià, La Segarra, Les Garrigues, La Noguera, El Pallars Sobirà, el Pallars Jussà, La Vall d’Aran.
Els centres de la nostra comarca que formen part de la xarxa són:

NOM DEL CENTRE CURS D’INCORPORACIÓ
Escola Sant Miquel de Miralcamp 2017-2018
Escola Mestre Ignasi Peraire de Mollerussa 2017-2018
Institut La Serra de Mollerussa 2017-2018
Institut Mollerussa IV de Mollerussa 2018-2019
ZER Vent Serè (Castellnou de Seana i Vila-sana) 2018-2019
Escola Pompeu Fabra de Mollerussa 2018-2019
Centre de Formació de Persones Adultes 2018-2019

Més informació

Vídeo- Canvis en el centre, per on comencem? – Sobre els docents coordinadors i els docents equips impulsors de centre