XIV Certamen de Lectura en Veu Alta. Quarts de final del Pallars – Tremp

Aquesta fase del Certamen s’ha realitzat al teatre la Lira de Tremp. Hi ha participat 9 centres. Les escoles:  Aeso (Isona), Llavorsí,  Els Raiers (la Pobla de Segur), La Vall Fosca (La Plana de Mont-Ros), Valldeflors (Tremp), Maria Immaculada (Tremp) i els centres de secundària: Maria Immaculada (Tremp), l’Institut Hug Roger III (Sort), l’Institut de la  Pobla de Segur i l’Institut de Tremp.

Els guanyadors han estat: Xavier Prats Baulies, de l’Escola Valldeflors de Tremp (Cicle Mitjà de Primària); Pere Trujillo Gironi, de l’Escola de Llavorsí (Cicle Superior de Primària); Ariadna Orteu Bosch, de l’Institut Hug Roger III de Sort (Primer Cicle d’ESO); i Laia Català Ricou – Àssua Farré Lluvich – Aina Baldomà Fort, també de l’Institut Hug Roger III de Sort (Segon Cicle d’ESO).

L’acte ha estat presentat per la Sra. Margarida Miquel, de l’escola Valldeflors de Tremp.

El jurat,  format per la Sra. Montse Regada Andreu (Inspecció d’Ensenyament), la Sra. Sílvia Romero Galera (Servei de Català del Consell Comarcal del Pallars Jussà), la Sra. Maria Tohà Dòria (Servei Educatiu dels Pallars) i la Sra. Blanca Capdevila Ribes (Servei Educatiu dels Pallars).