Jocs Florals Escolars de Nou Barris 2018

Un any més, el Consell Municipal del Districte i el Centre de Recursos Pedagògics de Nou Barris, us convoquem  a participar als Jocs Florals Escolars del Districte de Nou Barris corresponents al curs escolar 2017-2018.

Comptem amb la vostra participació!!!

L’acte de lliurament de premis tindrà lloc dimecres 23 de maig, a les 17.30h., a la sala d’actes del Parc Tecnològic Barcelona Nord (C/ Marie Curie, s/n).

Aquí trobareu la informació i documentació necessària per participar en aquest certamen:

Per si us pot interessar de cara a la participació a la categoria H de conte audiovisual, us facilitem els enllaços:

NOTA: si, com a professorat, esteu interessats o interessades a formar part del jurat dels Jocs Florals Escolars de districte per a futures edicions, poseu-vos en contacte amb el CRP el més aviat possible!