Concurs de Dibuixos de Nadal 2018

Com cada any es convoca el Concurs de Dibuixos de Nadal 2018

BASES
Hi pot participar tot l’alumnat de llars d’infants, infantil i primària dels centres escolars de Balaguer.

Categories:
a) llar d’infants    b)Infantil    c) Cicle Inicial    d) Cicle Mitjà    e) Cicle Superior

Normes:

1. Els alumnes hauran de fer el dibuix en una làmina o paper DIN A4.
  2. El tema és “Les patgesses reials”. Aquest any l’Albaflor, la patgessa de la biodiversitat i del medi ambient, la Dolldargent representant el món oníric i la espiritualitat i la Ditsdeseda, la patgessa de la diversitat cultural i racial seran les encarregades d’ajudar els Reis d’Orient a la ciutat de Balaguer”.
  3. Els treballs presentats hauran de ser inèdits.
  4. Les dades bàsiques de l’alumne (nom, domicili i telèfon, el nivell educatiu i el centre escolar) s’hauran d’escriure a la contraportada de la làmina.
  5. Cada centre haurà de seleccionar un màxim de 10 treballs per a cada categoria.
  6. Els centres hauran de lliurar els dibuixos al CRP de la Noguera fins el 12 de desembre de 2018.
  7. Els treballs presentats s’exposaran als Pavellons Firals durant les vacances de Nadal.
  8. El dia 4 de gener de 2019 a les 19:30 h, a la sala d’actes a la Carpa adjunta als pavellons Firals, es farà el lliurament dels premis.

Vegeu el vídeo de presentació de les Patgesses a Balaguer Televisió.

FONT IMATGE: Ràdio Balaguer