L’Escola al dia

Activitat del Pla Municipal de Dinàmica Educativa dedicada a apropar la televisió a l’escola, amb la participació de l’alumnat i del professorat de primària. Es tracta d’un taller bàsic en el qual l’alumnat pot conèixer el funcionament de la televisió local i amb l’enregistrament d’un telenotícies on es recullen les activitats del centre i entrevistes al professorat cada centre educatiu participant amb el nom “Informatiu: L’escola al dia“.

Aquesta activitat té com a objectius

• Conèixer els elements bàsics de la producció televisiva.
  • Potenciar la creativitat i la capacitat d’expressió participant en gravacions televisives d’activitats escolars.
  • Fomentar el treball en equip com a element d’integració tot adoptant actituds de flexibilitat, cooperació, participació…

Escola Mont-roig (Emissió 17/05/2018)

Escola Àngel Guimerà (Emissió: 08/06/2018)

Escola La Noguera (Emissió: 14/06/2018)

Escola Gaspar de Portolà (Emissió: 22/06/2018)

Torneu a veure tots el programes de “L’escola al dia” d’altres cursos a la web de Balaguer Televisió.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *