Recursos

Criteris per esporgar documents de la biblioteca escolar en centres de primària.

CanalBib. CanalBib Youtube ofereix una selecció de vídeos relacionats amb el món de les biblioteques.

Mediateca del CRP del Montsià. Selecció de materials existents al CRP sobre biblioteques escolars.

Banc de recursos dels CRPs. La lectura, font de plaer i de comunicació.

Programes d’Innovació Educativa. Biblioteca Escolar PuntEdu del Departament.

Contenedor de Océanos. Fundación Germán Sanchez Ruipérez. Blog del club de lectura de la Sala Juvenil del Centro Internacional del Libro Infantil y Juvenil.

Proposta d’indicadors coeducatius per analitzar la literatura infantil i juvenil.

Recull de contes no sexistes infantils per edats.

Llegim matemàtiques. Llibres relacionats amb el món de les matemàtiques a l’abast de l’alumnat de l’institut Ernest Lluch de Cunit.

Buscador Biblioteques Edu3.cat. Recull d’experiències de biblioteques al web Edu3.cat.

Experiències compartides:

• Projecte Biblioteca Mil·lènium. CEIP La Farga, Salt, Girona.
  • Descobreix el món del còmic. SES Josep Comas i Solà, Barcelona.

Articles de revistes:

Webquest: xtec | Comunitat catalana de webquest | PHP webquest

El Garbell. Nou butlletí que conté una tria de llibres que han arribat a l’esmentada Biblioteca i que han estat llegits i valorats pel Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil.

Scoop.it Lectura. Curador de continguts del CRP Montsià sobre lectura.recursosbiblio