Guia per al Pla de Retrobament

La companya d’Inspecció Xelo Cordero, en col·laboració amb l’equip d’inspecció Educativa de Terres de l’Ebre, ha realitzat una guia per elaborar un Pla de Retrobament Escolar. La proposta consta d’una infografia i un document que acompanya i amplia el contingut de la infografia.
De ben segur… Llegeix més»

Orientacions per a l’alumnat amb dificultats motrius

Amb l’objectiu d’acompanyar als professionals i les famílies, l’equip de fisioterapeutes de l’EAP del Montsià ha elaborat un document amb orientacions a tenir en compte a l’hora de proposar tasques per l’alumnat amb dificultats motrius.
Tots els documents i reculls de recursos que estem elaborant… Llegeix més»

Vídeos d’acompanyament emocional

La Coordinadora d’inclusió i Educació al Llarg de la Vida del Servei Territorial a la Catalunya Central, Saray Gómez, en col·laboració amb Maria Navarrete, educadora en neurociència i educació emocional, han compartir dos videos adreçats a la comunitat educativa, amb la intenció d’acompanyar a docents,… Llegeix més»

Acompanyament digital