Visibilització del treball de cura

L’exposició Visibilització del treball de cura és un recurs pedagògic del programa Escoles per la Igualtat i la Diversitat, i dona visibilitat al treball de cura a la llar. Aquesta exposició ha permès condensar i visibilitzar la importància del treball de cura, portat a terme majoritàriament per dones i, en aquest cas, en intersecció amb el fet migratori. Els resultats es mostren a través d’una exposició que consta de 15 plafons.

La itinerància de l’exposició s’emmarca en l’estratègia de reconeixement i visualització de les aportacions històriques i presents de les dones a la tasca civilitzatòria. La difusió d’aquest treball pretén contribuir a la prevenció de la violència masclista i de la discriminació per raons ètniques i culturals i a la visibilització del valor d’aquest treball imprescindible.

Aquesta exposició forma part del material del CRP Les Corts, com a CRP referent de Ciutadania i Valors. Pensem que el temps d’exposició a cada centre pot ser d’un mes durant el curs escolar.

Contacte: Rosa Oliveres Parra (Tècnica del programa Escoles per la Igualtat i la Diversitat)

E-mail per a més informació i reserves: igualtat.ceb@gencat.cat