“La llum de les nenes”

La proposta didàctica “La llum de les nenes” és un recurs que ens permet treballar amb els alumnes amb un objectiu proper -com ens plantegem la igualtat en el nostre entorn– i més global: què podem fer per ajudar a nenes que estan patint aquesta desigualtat i violència més lluny.

L’objectiu d’aquestes unitats és preparar-se per a la Cursa Solidària d’Entrecultures  “Corre per una Causa” que enguany se celebrarà a Cornellà de Llobregat el dia 28 d’Abril, que aquest anys té com a motiu el profjecte d’ajudar a milers de nenes del món a través de projectes educatius, Per inscriure’s cal fer-ho a través de la web   https://www.correperunacausa.org/

Les propostes estan pensades per alumnes de 6 a 18 anys i per una o dues hores de classe (cadascú pot adaptar les activitats i el temps segons les necessitats). A continuació podeu visualitzar els següents recursos clicant sobre els mateixos:

1. Proposta educativa de 6 a 9 anys.

2. Proposta educativa de 10-13 anys.

3. Proposta educativa de 14-16 anys.

4. Proposta educativa complerta (inclou els tres documents anteriors. De 6-16 anys).