Cursa d’orientació inclusiva

Referent de l’activitat: Martí Boneta

Cursa d’orientació en què es fomenta la relació entre infants amb i sense discapacitat mitjançant dinàmiques que fomentin el respecte i l’empatia, el treball cooperatiu, fent èmfasi amb les capacitats i no en allò que ens diferencia.

V Cursa d’orientació inclusiva

El dimecres 13 de novembre de 9.30 a 12.30, es celebrarà la V Cursa d’orientació inclusiva al Parc de la Maternitat organitzada conjuntament pel Districte de les Corts i el Districte de Sarrià – Sant Gervasi.

Hi poden participar l’alumnat d’escoles d’educació especial i d’escoles ordinàries (5è de primària) d’ambdós districtes en activitats de sensibilització relacionades amb la pràctica de l’esport i en una cursa d’orientació inclusiva.

L’objectiu de la Cursa d’Orientació és la realització d’una activitat inclusiva per a tothom i on les persones participants tenen una funció en el grup. Amb un mapa i una brúixola, els equips han de coordinar-se i orientar-se per acabar la cursa. És un esport d’equip, que no requereix preparació física prèvia i que cerca la inclusió de totes les persones a l’activitat.

Centres participants: Duran i Bas, Jeroni de Moragas i Esclat.