UNS VEÏNS BEN VIUS A LES CORTS

Referent de l’activitat: Marta Ponti

30veinsbnvius

PLACES EXHAURIDES !!!!

Aula d’educació ambiental de les Corts.

Coneguem el planeta

L’Aula ambiental ofereix un recurs adreçat a les escoles. Es tracta d’un banc d’activitats que es poden realitzar al mateix centre cívic Can Deu o bé en l’entorn natural del Districte, amb el títol genèric de Coneguem el planeta. L’entorn natural de Les Corts es proposa com un espai educatiu i com a context d’aprenentatge, incentivant els vincles entre les persones amb el verd urbà i la biodiversitat present en el territori.

Durant el curs escolar , s’acompanyarà l’activitat amb les escoles amb un/a dinamitzador/a.

El projecte aborda dues temàtiques: verd urbà i meteorologia.

Verd urbà: “Uns Veïns ben vius a Les Corts”

La proposta per descobrir el verd urbà i la biodiversitat sorgeix d’un projecte inicial de la Fàbrica del Sol. Es tracta de realitzar una activitat en el Parc de la Maternitat per descobrir les espècies

vegetals més significatives que podem trobar. Pedagògicament s’adaptarà a totes les franges d’edat de Primària, a partir dels 6 anys.

Centres participants: Lavínia

Per a més informació i programació de les activitats contactar amb Raquel García, coordinadora de l’Aula a raquelgarcia@lleuresport.cat

Amb la col·laboració de

logodistrito