Jocs Florals 2024

Referent de l’activitat: Marta Ponti

Els Jocs Florals és un certamen consolidat en els centres educatius que any rere any ha tingut una participació de la pràctica totalitat dels centres del districte, des de l’educació infantil fins als batxillerats, graus superiors i adults. Té la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya.

Els treballs presentats han de ser originals i elaborats a l’aula i han de ser una mostra del procés d’escriptura que es fa als centres.

Aquest curs 2023-2024 els Jocs Florals Escolars del Districte de les Corts celebren la seva 38a convocatòria!

CALENDARI 23-24

Dimecres 24 d’abril al matí, darrer dia per enviar els treballs per part dels centres educatius al CRP Les Corts.

Dijous 2 de maig, 13 hores reunió del jurat

Dimarts 21 de maig, acte de lliurament dels 38 Jocs Florals de les Corts al CC Pere Quart.

10h a 11h: Lliurament premis categories D, E, H, K, L

11.15h a 12.15h: Lliurament premis categories A, B, C, F, G, I, J