TDAH

El alumne amb TDAH. Fundació Adana.

Guia per families i educadors elaborada per la Fundació Adana. Fa una descripció sobre el TDAH, elements associats, diagnòstic i diagnòstic a més d’oferir diferents orientacions i pautes per intervenir des de l’escola.

Protocol de detecció i actuació del TDAH en l’àmbit educatiu (Guia oficial Dep. Ensenyament)

El Departament d’Ensenyament ja ha tret la guia per la detecció i actuació dels nens amb TDAH en l’àmbit educatiu. Podeu descarregar-la clicant a sobre la imatge.

Guia pràctica amb recomanacions d’actuació pels centres educatius en els casos d’alumnes amb TDAH.

Guia pràctica amb recomanacions d’actuació per als centres educatius en els casos d’alumnes amb TDAH. Elaborada per: STILL. Associació Balear de Pares de Nins amb TDAH. En aquesta guia es plantegen pautes i actuacions específiques a nivell d’organització de centre i també estratègies d’atenció del professorat.