Tallers de suport educatiu 2020-21

(Flickr. CC)

Com cada curs, dins de l’eix del Pla Educatiu d’Entorn “Els processos de transició: els itineraris educatius acompanyats”, a l’inici de les activitats escolars, a la tardor es van engegar els Tallers d’Estudi Assistit (TEA) de les diferents zones del pla de ciutat.

Ara, en acabar el segon trimestre, s’han posat en marxa una segona fornada de tallers, gràcies als fons econòmics extraordinaris aportats pel PMOE (Programa de Millora d’Oportunitats Educatives), en la seva mesura 7, i pel POEFE (Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu). Els tallers poden ser TEA o també TDSRE (Tallers Diversificats de Suport i Reforç Educatiu):

• TEA. Tallers d’Estudi Assistit: Tallers extraescolars de suport a la tasca escolar d’infants i joves, a través de l’acompanyament en els deures i en el repàs dels aprenentatges escolars.
  • TDSRE. Tallers Diversificats de Suport i Reforç Educatiu: Tallers extraescolars de suport a les competències bàsiques d’infants i joves, a través de l’acompanyament en activitats personalitzades a les diferents necessitats i interessos de l’alumnat.

En total, s’espera que hagin estat en marxa, durant una part del curs 2020-21, les següents dotacions de tallers, en pràcticament tots els centres educatius de la ciutat:

• 30 tallers del PEE de ciutat, des d’inici de curs (ESO, EP; Batxillerat, excepcionalment).
  • 103 tallers PMOE, mesura 7, que s’inicien a la fi del segon trimestre (ESO, EP; Batxillerat, excepcionalment).
  • 20 tallers POEFE, que s’inicien a la fi del segon trimestre (ESO; Batxillerat, excepcionalment).