#SetmanaBio a l’escola

La setmana del 19 al 27 d’octubre de 2019 tindrà lloc la 3a Setmana Bio a l’Escola. Aquesta edició és la que compta amb més activitats.

Aquest any es vol aconseguir tenir molt ressò a les xarxes socials, per aquest motiu, s’adjunten unes instruccions per tal de poder col·laborar a fer-ne difusió fent una publicació a Twitter o Instagram.

QUAN?
Dia: Dijous 17 d’octubre
Hora: A les 12 p.m

Etiquetes Twitter: @AlimentacioEco, @agriculturacat, @VidaSana_AVS i @biocultura
Etiquetes Instagram: @setmanabio i @biocultura

⚠ És important fer-ho tots alhora perquè és la manera de tenir el màxim ressò. I recordar no deixar el més important, utilitza el hashtag: #SetmanaBio

La Setmana Bio a l’escola és una iniciativa dels tres Departaments de la Generalitat, el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, el Departament de Territori i Sostenibilitat i el Departament d’Ensenyament.