Tasts educatius de l’equip LIC de L’Hospitalet

Tasts educatius per impulsar l’alumnat nouvingut i de procedència estrangera a les nostres aules.

Descripció: 4 sessions més una conferència sobre recursos, materials i models per als docents d’alumnat nouvingut (AA) i de procedència estrangera (SLS)

Objectius

• Donar tot de recursos per treballar la llengua catalana a nivell oral, d’escolta activa, d’interaccionar, de llegir i escriure
  • Donar a conèixer propostes educatives que complementen el treball d’oralitat, escolta, lectura i llengua escrita.
  • Facilitar models i experiències que es duen a terme a les aules d’acollida, de suport lingüístic i social,  i a les aules ordinàries de l’Hospitalet com a possibles referents.
  • Mostrar diversos recursos com la ràdio, el teatre, les TAC, la interculturalitat… per ajudar en la fluïdesa oral i la immersió lingüística.

Continguts

1a.-  Dijous 1 de desembre: com trebllar la fluïdesa oral  amb el recurs de la ràdio (guions, lectura en veu alta, etcètera) .

2a.-  Dijous 12 de gener: la interculturalitat a les AA i a les AO

3a.- Dijous 9 de febrer: experiències model d’AA i de SLS / Lectura en veu alta

4a.- Dijous 9 de març: el teatre. La conferència del teatre estarà oberta a tothom. En un principi, dos actors de l’EMCA, en Jose Pérez i na Gemma Deusedas, ens parlaran de la importància del teatre a nivell pedagògic i com desenrotllar la competència lingüística i comunicativa.

5a.- Dijous 6 d’abril: els recursos TAC a l’AA/SLS

Formador: Equip LIC

Organització: Servei Educatiu de L’Hsopitalet de Llobregat

Requisits d’acreditació: assitir al 80% de els sessions

Còmput d’hores: 15h .10 (dues hores de cada sessió (2×5=10h) més 5h de l’aplicació a l’aula supervisada per l’equip LIC als centres)

Ubicació: Es faran el dijous de les 17:30h-19:30h al SE de l’H*

Si us ve de gust d’inscriure-us, aquest és l’enllaç: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf5ZzjcFjsbt8XryC69A1Sv5l_KOmx4-YWqkztrKCZyDx_jgg/viewform
o bé contacteu amb la persona assessora LIC del vostre centre.

Animeu-vos i fins ben aviat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *