VIII Mostra de teatre de L’Hospitalet

Durant aquest mes de maig s’ha celebrat la VIII  Mostra de teatre en català de L’Hospitalet al teatre Joventut. Enguany hi han participat  5 centres, dos de primària i tres de secundària. Aquests van obsequiar el públic amb les seves representacions, fruit del treball que es va fer a les aules, amb els docents, de durant tot el curs escolar 2022-2023.

Hi van participar l’escola Frederic Mistral i Institut-Escola Maria Miret a primària.  Van representar l’obra divendres 11 de maig davant dels seus companys, alumnes dels centres participants i famílies. Tots van gaudir de l’esforç fet i de l’espectacle.

Divendres 26 de maig va ser el torn de l’alumnat de secundària. L’institut Margarida Xirgu, l’institut Torres i Bages i, com a centre ja veterà, l’institut Mercè Rodoreda van ser els protagonistes de la jornada.

L’institut Bellvitge va participar amb el seu alumnat i la creació del cartell de la mostra, cartell que va ser el guanyador de la mostra de cartells que es va organitzar des del centre.

Enhorabona a tots els centres participants i a tota l’organització.  Gràcies per la implicació dels docents en tot el procés. Entre tots ha estat possible tornar a fer teatre en català, gaudir de l’espectacle i compartir-ho amb les famílies.

Us animem a continuar fent teatre en català! Ens retrobem el curs vinent. Us hi esperem!