Activitat Viluhortgo

kr

L’institut Can Vilumara i l’escola Sant Josep-El Pi de la nostra localitat han fet una activitat conjunta al pati d’aquesta última.

Les alumnes del 1r. curs del Grau Superior d’Educació Infantil de l’institut, dins de la matèria de Metodologia del joc han fet el disseny i creació d’una activitat lúdica per l’àmbit educatiu i del jeure que han portat a terme amb l’alumnat de P5 de l’escola.

Aquesta activitat ha aprofitat la utilització de les noves tecnologies, concretament de la Realitat Augmentada (amb l’app gratuïta Aurasma per dispositius mòbils) , per aconseguir que l’alumnat aprengués conceptes relacionats amb les fruites, les verdures, les vitamines i la localització; tot conduint a la pràctica de l’escriptura.

L’activitat ha acabat amb la realització de fotografies ambientades amb la temàtica i la degustació de fruita.