VIII concurs escolar del Saló Internacional del Còmic

En el marc de la 37a edició del Saló Internacional del Còmic de Barcelona, que tindrà lloc entre el 4 i el 7 d’abril de 2019, FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, convoca el VIII concurs escolar del Saló Internacional del Còmic de Barcelona.

Enguany, la temàtica central del Saló del Còmic serà els Invents. Per tant, s’ha de crear un còmic al voltant d’un o més invents. La història ha de ser original i s’han d’utilitzar el format i els recursos narratius del còmic.

El concurs consta de quatre categories (A, B, C, D), d’acord amb els nivells educatius de l’alumnat participant. Llegiu les BASES DEL CONCURS.

Està adreçat a alumnat de primària (cicle mitjà i superior) i secundària (1r i 2n cicle d’ESO).

El període d’inscripció és del 30 de novembre al 14 de gener de 2019. Per participar en el concurs, els docents hauran de formalitzar la inscripció accedint al formulari en línia.