Primer Concurs Literari – mossos ORC Hospitalet

concurs-mossos

Des del grup de Relacions amb la comunitat dels Mossos d’esquadra de l’Hospitalet, s’impulsa un nou projecte per apropar-se més a la ciutadania i especialment als joves. Primer concurs literari: Un conte policial

Va dirigit a joves escolaritzats a la nostra ciutat i que cursin entre 5è de primària i 4rt de la ESO. Així doncs, demanem la participació activa dels professors de llengua catalana i literatura que es facin càrrec d’aquests cursos per impulsar aquest concurs. La resta de característiques les trobareu a les bases que adjuntem al mateix correu, però us expliquem una mica per sobre la nostra pretensió:

• Estem organitzant un concurs amb tres categories: 5è i 6è de primària (categoria junior), 1er i 2on de la ESO (categoria intermèdia) i 3er i 4rt de la ESO (categoria teen). Cada categoria tindrà 3 finalistes amb un premi cadascun, tot i que els 10 finalistes de cada categoria tindran un diploma. Els premis seran tablets, eBooks i lots de llibres. A banda d’això, estem treballant amb editorials per poder publicar alguns dels relats que surtin premiats. En cas que finalment es pogués assolir, la recaptació aniria a alguna organització que triaríeu entre tots vosaltres (alumnes participants inclosos).

Què han de fer els alumnes per participar al concurs? Doncs escriure un conte policial d’entre 6 i 15 planes on el tema central sigui la policia. Us recordem i remarquem que volem fomentar la creativitat, els valors i el reforç positiu policial, així que no prosperaran els relats escabrosos. El conte haurà d’estar escrit en català.

Què us demanem a vosaltres com a centre educatiu? Que engresqueu els vostres alumnes, bàsicament. El millor seria que ho treballéssiu a l’aula conjuntament. Penseu que, com a data límit, l’entrega dels contes haurà de ser el darrer dia de febrer de 2017.

Com a centre educatiu també us farem dipositaris de les autoritzacions dels alumnes que hi concursin. No patiu, com a centres participants tindreu la vostra recompensa, que ara per ara no podem revelar…

Reserveu-vos el 4 d’abril pel matí!! Farem l’entrega de premis al teatre Joventut de la ciutat, on convidarem personalitats rellevants i trobareu un grapat de sorpreses més. El més important és que no hi falteu.

Per a qualsevol dubte que us sorgeixi, podeu contactar amb nosaltres al correu itpg7306@gencat.cat o al telèfon 675788380. Dirigiu-vos al Joan Arnela o a l’Elisabet Moragas.