Conferència – taller: Escola i família. Anul·lada

Aquesta activitat s’ha anul·lat.

El proper dimecres 24 d’octubre de 17:30 a 20:00 tindrà lloc a l’espai de l’Harmonia la conferència – taller “Escola i família” a càrrec de Jordi Collet Sabé, sociòleg, educador social, i professor titular de sociologia de l’educació a la Universitat de Vic (UVic – UCC). Aquesta activitat té com a objectiu reflexionar sobre el paper de les famílies en l’educació escolar dels infants i aportar pistes i propostes per a la seva millora. A partir de les experiències i visions dels assistents, s’aprofundirà en la relació entre famílies i centres educatius per tal de provar de millorar-la, dur a terme una acció educativa coherent i coordinada i millorar també l’èxit educatiu i personal d’infants i joves.

Aquesta activitat va dirigida a docents, famílies, tècnics municipals, entitats,…

Inscripcions docents (amb usuari xtec)

Inscripcions no docents