Recull desembre 2019

Recull – Desembre 2019

Novetats Mediateca

Maleta Lego wedo 2.0

Tenim en préstec 1 maleta amb el material Lego wedo 2.0. Inclou 3 unitats del robot i 3 tauletes amb l’aplicació necessària (wedo 2.0 app). Es tracta d’un material destinat a cicle mitjà i superior de Primària.

Jornades i actualitat

Pla de Formació de zona
Recordeu que del 9 al 19 de gener s’obrirà el segon torn d’inscripcions per a les activitats de formació permanent del professorat. Les adjudicacions seran a partir del 30 de gener i l’inici de les activitats començaran a partir del 5 de febrer.
Mschools

Enguany, la Jornada mSchools celebrarà la seva 7a edició el dissabte 6 de juny a la Farga de L’Hospitalet. Recordeu que consta de 3 modalitats: App Education, Mobile History Map i Scratch Challenge.

Butlletí Educentres

“Educentres”, un butlletí mensual elaborat pel Departament d’Educació. Inclou les principals novetats relacionades amb l’educació del nostre país i va adreçat als equips directius, als docents i al personal d’administració i serveis. Si voleu estar ben informats, subscriu-vos-hi!

Convocatòries – Premis

Concurs escolar Saló del Còmic.

Termini: Les inscripcions són del 2 de desembre de 2019 al 10 de febrer de 2020.

Més informació: Enllaç

Beca Josep Pallach

Termini: La data de presentació de sol·licituds finalitza el 29 de febrer de 2020.

Més informació: Enllaç