XI Concurs de pintura Mas Blanch Jové

El Celler Mas Blanch i Jové de la Pobla de Cérvoles convoca el XI concurs de pintura per als escolars de les Garrigues.

CATEGORIES:

• 1a categoria: P3, P4 i P5
  • 2a categoria: 1r, 2n i 3r d’EP.
  • 3a categoria: 4t, 5è i 6è d’EP.

TEMA: la terra i la natura, els ceps, les oliveres, el bosc, l’arquitectura popular, el vi i el paisatge garriguenc.

PRESENTACIÓ: Les obres han de ser originals i inèdites. El paper (DIN-A3) el facilitarà el Consell Comarcal i el CRP us el farà arribar. Els treballs han d’anar sense signar i cal acompanyar-los amb un sobre tancat enganxat al dibuix.

MOLT IMPORTANT: A l’exterior del sobre hi ha de constar només l’edat i la categoria de l’alumne; a l’interior les seves dades completes (nom, adreça, escola i telèfon de contacte).

TERMINI: Fins el 23 de novembre de 2020 al mateix celler o bé al registre del Consell Comarcal de les Garrigues fins a les 14h. En entregar les obres es lliurarà un tiquet per a cada participant.

PREMIS: Hi haurà un premi i un accèssit per a cada categoria. Data de lliurament de premis: dissabte 20 de desembre a les 17:00h al mateix Celler.

Les obres estaran exposades al mateix Celler des del 29 de novembre de 2020 al 7 de gener de 2021.

Podeu consultar les bases en el següent enllaç

Els participants que visitin l’exposició, al presentar el tiquet se’ls lliurarà un obsequi i als pares una copa de vi.