Student Awards 2020

Mobile World Capital Barcelona i el programa mSchools et convida a la 7a edició dels Student Awards, el concurs i cerimònia de lliurament de premis on es reconeix la tasca realitzada per estudiants, docents i escoles durant el curs 2019-2020.

Enguany, a causa de a la situació actual provocada per la pandèmia de la COVID-19, han adaptat el concurs a un format virtual. Tot i això, estem organitzant una gran festa de fi de curs, on comptarem amb la participació de més de 20 escoles finalistes d’arreu de Catalunya.

Podràs accedir a la retransmissió en directe de l’esdeveniment a través del canal de YOUTUBE

El proper dimecres, 17 de juny es durà a terme la cerimònia i lliurament de premis en línia.

Horari de 16:00 h a 17.00 h