Recursos cinematogràfics

Des de la Filmoteca de Catalunya han posat els seus fons fílmics, documentals, gràfics i pedagògics a la vostra disposició. Aquesta petita selecció s’anirà actualitzant de manera periòdica.

Podeu trobar tota la informació en el següent enllaç

Entre tot el material destaquem:

• Maleta didàctica 7 de cinema: Una eina perquè els docents de les escoles catalanes puguin treballar diferents aspectes del cinema a l’aula, les maletes van acompanyades d’una guia didàctica que permet treballar-les de manera autònoma des de diferents itineraris temàtics. Adreçada a secundària
  • El consell dels savis: És una activitat d’història oral i viscuda realitzada per un grup de persones grans voluntàries del Museu d’Història de Catalunya en la qual els alumnes, docents i membres del consell es traspassen mútuament experiències de vida, de memòria, d’història, de passat i de present amb el suport d’imatges d’arxiu del fons de la Filmoteca de Catalunya.