Presentació de la semifinal del XVII Certamen de Lectura en Veu alta a les Garrigues

El dia 26 de març, el jurat format per Ramona Urgell, Xavier Pujades, Isabel Solé i Elisenda Oliva es va reunir per decidir qui són els guanyadors de la semifinal del XVII Certamen de lectura en veu alta a la comarca de les Garrigues,  que aquest any es va realitzar en format virtual.

Es van presentar les categories següents:

• GRUMETS VERMELLS (lectors i lectores d’entre 8 i 10 anys, cicle mitjà de primària).
  • GRUMETS VERDS (lectors i lectores d’entre 10 i 12 anys, cicle superior de primària).
  • CORSARIS (lectors i lectores d’entre 13 i 14 anys, primer cicle d’ESO)
  • TROPA DE CORSARIS (lectors i lectores d’entre 15 i 16 anys, segon cicle d’ESO)

Degut a l’alta participació a les categories Grumets vermell i verds, s’han realitzat dues semifinals en les dues categories esmentades.

Ha participat l’alumnat de l’ESC El Cérvol de Cervià, ESC Els Aubis de l’Albi, ESC Els Set Focs de Bellaguarda, ESC Vallmajor de Bovera, ESC Manuel Ortiz de Juneda, ESC Albirka d’Arbeca, ESC Granadella de la Granadella, ESC Joan XXIII de les Borges Blanques, ESC sant Bonifaci de Vinaixa, ESC Abat Ruera de Puiggròs, ESC Mare de Déu de Montserrat d’Albagés, ESC Porcel de Cervera de l’Espluga Calba, ESC Timorell de Castelldans, ESC l’Espígol de Juncosa, Col·legi Mare de Déu de Montserrat de les Borges Blanques, INS Josep Vallverdú de les Borges Blanques, INS l’Olivera de les Borges Blanques i INS Almatà de Balaguer.

Tots els participants han rebut l’obsequi d’un llibre i un diploma de participació.

Els guanyadors de les diferents categories que participaran a la final territorial que es durà a terme durant el mes de maig han estat:

Grumets vermells A: Clàudia Tarragó Ruiz, del centre educatiu Els Aubis, de l’Albi.

Grumets vermells B: Martina Capdevila Cabau, del centre educatiu Abat Ruera, de Puiggròs.

Grumets verds A: Ariadna Miró Garcia, del centre educatiu Abat Ruera, de Puiggròs.

Grumets verds B: Asier Mascarilla Guiu, de l’escola de La Granadella.

Corsaris: Abril Esteve Miró, del centre educatiu INS Olivera, de La Granadella.

Tropa de Corsaris: Anna Botam París, Marçal Queralt Llort i Júlia Roca Gorgues del Col·legi Mare de Déu de Montserrat de Les Borges Blanques.

Enhorabona a tots!!!

Al següent enllaç trobareu la presentació de la semifinal del Certament de Lectura en veu alta que es va dur a terme a la comarca de Les Garrigues.

Moltes gràcies a tots per participar!!!