L’Escola visita la biblioteca

Aquesta activitat està adreçada a tot l’alumnat de primària de la comarca. Es durà a terme durant el primer semestre del 2021.

Consisteix en conèixer la biblioteca del poble o la sala de lectura.

L’exposició que es durà a terme a la majoria de biblioteques de la comarca és ” De l’ABC a l’SMS“. Aquesta exposició va acompanyada d’una sessió d’animació lectora a càrrec de la persona responsable de la biblioteca. Alguna biblioteca de la comarca oferirà una exposició diferent, ja que aquesta ja es va fer anteriorment.

Dates de l’exposició:

– A les Borges Blanques– Del 15 de febrer al 5 de març

– A la resta– A partir del 8 de març estarà disponible pera la resta de les biblioteques de la comarca. .Cada centre haurà de contactar amb la biblioteca del municipi

Des del CRP disposem d’una nova maleta adreçada a cicle mitjà i superior de primària amb un grapat de llibres relacionats amb la temàtica.