Full informatiu octubre-novembre 2020

Serveis Educatius

OCTUBRE – NOVEMBRE – Any  2020 – curs 20/21                FULL INFORMATIU

Pla de Formació de Zona

A partir del dia 9 d’octubre, ja podeu consultar les adjudicacions a les activitats del Pla de Formació de Zona des del següent enllaç.

XI Concurs de Pintura Mas Blanch i Jové

El Celler Mas Blanch i Jové de la Pobla de Cérvoles convoca el XI concurs de pintura.

ADREÇADA als escolars de Les Garrigues.

TERMINI DE PRESENTACIÓ: Fins el 23 de novembre de 2020 al mateix celler o bé al registre del Consell Comarcal de les Garrigues fins a les 14h.

LLIURAMENT DE PREMIS: dissabte 20 de desembre a les 17:00h al mateix Celler.

Per a més informació podeu consultar al següent enllaç.

XXXI Premi Literari de Les Garrigues

El Consell Comarcal de Les Garrigues convoca el XXXI Premi Literari de Les Garrigues, un concurs de narracions adreçat als alumnes de les escoles i institus de la nostra comarca.

TERMINI DE PRESENTACIÓ: 19 de març de 2021, fins a les 14h al Consell Comarcal de Les Garrigues.

LLIURAMENT DE PREMIS: 9 de maig de 2021. Oportunament es concretarà la població.

L’Escola visita la Biblioteca

Activitat que consisteix en conèixer la biblioteca del poble o la sala de lectura.

L’exposició, que es durà a terme a la majoria de biblioteques de la comarca, és ” De l’ABC a l’SMS“. Aquesta exposició va acompanyada d’una sessió d’animació lectora a càrrec de la persona responsable de la biblioteca. Alguna biblioteca de la comarca oferirà una exposició diferent, ja que aquesta ja es va fer anteriorment.

ADREÇADA a tot l’alumnat de primària de la comarca

DATES DE L’EXPOSICIÓ: A les Borges Blanques, del 15 de febrer al 5 de març. A  partir del 8 de març estarà disponible pera la resta de les biblioteques de la comarca.

CLIJCAT

Activitat de foment de la lectura que convida als infants de 9 a 12 anys i joves de 13 a 16 anys a esdevenir jurat d’uns premis de literatura infantil i juvenil.

INSCRIPCIONS  fins al 7 de maig del 2021

RESOLUCIÓ: del 16è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres» i del 25è Premi de Literatura Juvenil «Protagonista Jove» es farà públic el 14 de maig del 2021.

RoboCAT

La RoboCAT és el Campionat de Robòtica de Catalunya.Està organitzada per l’associació El Racó dels Robotaires, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Diputació de Girona, la Generalitat de Catalunya i la FPdGi. L’edició d’enguany es celebrarà de forma virtual.

INSCRIPCIONS FASE PREPARATÒRIA: 31 de desembre de 2020.

Congrés Català d’Educació Matemàtica 2020

13, 14 i 15 de novembre a Reus-Tarragona en format virtual.