Experiència fotogràfica Internacional dels Monuments. #efim19

L’Agència Catalana del Patrimoni Cultural convoca la XXIII edició del concurs EFIM Experiència Fotogràfica Internacional dels Monuments. Es tracta d’un concurs de fotografia a través d’Instagram que té per objecte el patrimoni cultural català en totes les seves vessants i que, mitjançant el llenguatge de la fotografia, vol fer reflexionar els joves estudiants sobre la rellevància d’aquest patrimoni i fer que el coneguin i el valorin.

Poden participar-hi els alumnes de tots els centres educatius de secundària, batxillerat i cicles formatius de Catalunya.

La data límit per formalitzar la inscripció per part del centre és el 31 de març de 2019.

La data límit per a la publicació de les fotografies a Instagram per part dels alumnes és el 12 d’abril de 2019.

Les inscripcions s’hauran de formalitzar en el següent enllaç