8a Edició Setmana Bio a l’escola

La Setmana Bio a l’escola, que es durà a terme del 17 al 25 d’octubre de 2020, és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant un programa d’activitats específiques.

Al llarg d’aquesta setmana també es lliuraràn els guardons del Premi Escola, Agricultura i Alimentació EcològicaEnguany, l’acte de lliurament es farà en format virtual i es celebrarà el dia 20 d’octubre a les 12:30 hores.

En funció de cada activitat concreta, el seu organitzador definirà els destinataris de la mateixa. Les activitats de la Setmana Bio a l’escola estan dirigides, en funció de quina sigui l’activitat, a la pròpia comunitat educativa del centre que l’hagi organitzat, o als destinataris que fixi l’entitat organitzadora.

Les activitats de Setmana Bio a l’escola les pot organitzar qualsevol centre educatiu de Catalunya que tingui interès, ja sigui centre d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, educació professional, educació especial o llar d’infants. També poden organitzar activitats les associacions i entitats relacionades amb la comunitat educativa, com per exemple les AMPAs, biblioteques, entitats locals o qualsevol altra que tingui interès en fer-ho.

Podeu trobar més informació en el següent enllaç