Maletes pedagògiques

NOVES NORMES DE PRÉSTEC DE LES MALETES PEDAGÒGIQUES PER AL CURS 2020-21

A causa de la situació extraordinària de caràcter sanitari en què ens trobem provocada pel COVID19 i d’acord amb les recomanacions del Departament d’Educació per contribuir a contenir el risc de contagi en els centres educatius, es recomana de no realitzar préstec de materials, especialment les maletes pedagògiques amb material manipulable per a ser compartir per l’alumnat.

Pel que fa a la gestió del servei de préstec durant aquest període:

• La demanda de préstec dels materials didàctics per al professorat es realitzarà des de la direcció del centre mitjançant un correu al CRP. En aquest correu és obligatori especificar: el nom i cognoms de la persona sol.licitant de l’equip directiu, el nom del centre educatiu, la data d’inici i final del préstec i el material sol.licitat.
  • Les maletes es deixaran en préstec un màxim de tres setmanes prorrogables en cas que no hi hagi cap altra demanda.
  • Les sol.licituds es resoldran per ordre d’arribada.
  • La resposta a la petició per part del CRP es realitzarà també a través del correu electrònic, on s’especificarà el dia i l’hora de la  recollida i el retorn del material  (sempre serà necessari haver concretat una cita prèvia).

Qualsevol material que es deixi en préstec un cop retornat haurà d’estar un període de quinze dies en quarantena preventiva i serà desinfecfectat abans de tornar a sortir a un nou centre.

En cas que necessiteu aclarir algun dubte sobre el préstec, poseu-vos en contacte amb nosaltres:

93 815 94 34 (extensió 3)
a8930006@xtec.cat

Maletes pedagògiques disponibles organitzades per àmbits i nivells educatius:

Artístic Científic Humanístic Medi Ambient Tecnològic
Expressart Astronomia
Matemàtiques: material manipulable d’aula
Motxilla bioclimàtica
Nanokit
Interculturalitat i història
Àlbums il·lustrats
El dol