PUBLICACIÓ DE LES DIRECTRIUS IFLA REVISADA PER A LES BIBLIOTEQUES ESCOLARS

La segona edició revisada d’aquestes Directrius ha estat desenvolupada per donar suport als professionals que treballen en biblioteques escolars, així com als gestors dels centres educatius en els seus esforços per garantir que tot l’alumnat i professorat tenen accés a programes i serveis efectius de biblioteca escolar, proveïts per personal bibliotecari qualificat.

Les Directrius IFLA per a la biblioteca escolar són el resultat del treball dels membres del Comitè Permanent de l’IFLA Section of School Libraries i el Comitè Executiu de la International Association of School Librarianship (IASL), així com d’altres membres de la comunitat internacional de biblioteca escolar que han compartit els seus coneixements i passió pel projecte.

Aquesta segona edició de les Directrius representa, respecte a la primera edició, una actualització del desenvolupament professional del bibliotecari escolar en el context de la segona dècada del s. XXI, amb tots els canvis tecnològics, socials i culturals que s’han produït i que es continuen succeint en un entorn cada cop més canviant.

Descarrega la segona edició de les Directrius IFLA per a la Biblioteca Escolar

Document per a la presentació de les Directrius IFLA als centres