Congrés de ciència

ADREÇADA  A: Professorat i alumnat

NIVELL: Educació infantil (P5) i Educació primària

OBJECTIUS:

• Valorar el treball científic que es realitza amb l’alumnat en els centres educatius.
  • Potenciar, coordinar i difondre activitats de recerca en educació infantil i primària.
  • Potenciar, coordinar i difondre activitats de recerca en l’educació infantil i primària.
  • Potenciar les competències científiques, lingüístiques i de comunicació.
  • Fer de l’alumne el protagonista afavorint un marc on es pugui mostrar els seus treballs d’investigació.

DESCRIPCIÓ: Congrés de ciència adreçat a l’alumnat d’educació infantil i primària. Es presenta una experiència de recerca per centre feta per l’alumnat, mitjançant unes pautes que s’aniran concretant al llarg del projecte. El dia del Congrés l’alumnat exposarà en petit grup l’experiència (màxim 8 persones), acompanyada d’un suport visual com fotografies, presentacions digitals,etc.

TEMÀTICA D’ENGUANY: “Alimentant el futur”

TROBAREU MÉS INFORMACIÓ AL WEB OFICIAL DEL CONGRÉS DE CIÈNCIA CLICANT AQUÍ

ORGANITZACIÓ:
CRP Eixample, CRP Gràcia, CRP Nou Barris, CRP Sant Andreu ,CRP Sant Martí ,CRP Sants-Montjüich,CRP Sarrià-Sant Gervasi, CRP Les Corts, CRP Horta-Guinardó

INSCRIPCIÓ:

Formulari d’inscripció