Trobades de coordinació

La trobada de coordinació és una jornada adreçada als docents que tenen prevista una estada amb el seu alumnat a l’EdA de Tremp.

En aquesta trobada, a banda de conèixer les instal·lacions de l’EdA i l’alberg de Tremp, es concretarà la planificació de la proposta educativa que cada centre educatiu desenvoluparà durant la seva estada a l’EdA de Tremp.
Tingueu en compte que les estades als Camps i Entorns d’Aprenentatge serveixen per aprofundir aspectes del procés d’ensenyament-aprenentatge que l’alumnat treballa als centres escolars i pretenen desenvolupar aspectes competencials i complementar el currículum que els alumnes reben als seus centres. És per tot això, que creiem que és molt important l’assistència a aquesta jordana.

TROBADA DE COORDINACIÓ CURS 2019-20

• DATA I HORA:                                                                                                                                                                             Estades: dijous 5 de setembre de 2019, a les 10:00 hores                                                                                                            Sortides: dimecres 4 de setembre de 2019, a les 10:00 hores
  • LLOCEpicentre-Centre de visitants. Passeig del Vall, 13. Tremp
  • PROGRAMA (dijous 5 setembre):
    10.00   Benvinguda
    10:15:  Presentació EdA de Tremp (oferta educativa, funcionament, …)
    11:00   Visita Instal·lacions: Epicentre i I.C.G.C.
    12:30   Visita alberg de Tremp
    13:00   Panificació estada