JORNADA D’INCLUSIÓ DIGITAL A GIRONA

La VII Jornada d’Inclusió Digital tindrà lloc el dia 5 de maig de 2018, a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, en l’Edifici II del Campus de Montilivi.

Es compartiran debats i experiències de centres on la tecnologia ofereix oportunitats per a tothom, on les propostes s’ajusten als interessos i necessitats dels alumnes i en garanteixen, en gran mesura, de la presència, la participació i l’èxit educatiu.

El nostre CREDA hi tindrà una representació activa ja que les companyes del grup del treball web (Àngels Moragüez, Marta Vidal, Raquel Castrillo i Tania Esteve) hi presentaran una app molt interessant anomenada TOONTASTIC. Es tracta d’una eina que permet potenciar la planificació i l’organització del pensament al mateix temps que es treballa la fluidesa i la fluència en el discurs narratiu.

US ANIMEM A INSCRIURE-US-HI:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *