El kahoot és una bona eina que podem aplicar en el procés d’aprenentatge. On tant l’alumne com el professor poden avaluar els coneixements adquirits.
Els alumnes jugaran a respondre a les preguntes o reptes formulats sobre el tema que s’està treballant. És molt motivador i crea un clima molt lúdic i competitiu, l’alumne no s’adonarà que està fent una avaluació. L’objectiu de l’alumne serà respondre a les qüestions amb el màxim d’encerts i de rapidesa per situar-se en la millor posició. Ells son els veritables protagonistes del procés d’aprenentatge i el mestre passa a un segon pla.
Tots els centres disposen dels recursos necessaris per a la seva realització, farem una projecció de la pantalla, o bé amb el canó o bé amb la pissarra digital, i amb la connexió a internet podem accedir al joc.
Introduïm les noves tecnologies a l’aula, veurem al nostre alumnat molt motivat com aprenen jugant.
Podeu disposar dels següents qüestionaris que hem elaborat al CREDA-Lleida:
El triangle alveolar /l-r-d/ | |
Treballem la R | https://play.kahoot.it/#/?quizId=437b7b8a-f859-4339-b31b-73de54bece12 |
Vocabulari instrumental | https://play.kahoot.it/#/?quizId=0fe8fd75-01ff-449b-bda2-049dcabc35e6 |
Rimes | https://create.kahoot.it/details/rimes/d8c94dd5-e4e3-44a3-a39c-7e9d8eeb9edd |
Sant Jordi | https://play.kahoot.it/#/?quizId=c50c4d82-7e27-403b-a75b-aabf397f045d |
L’edat mitjana | https://play.kahoot.it/#/?quizId=42da7011-abf8-4713-94d2-1bcb32d44cb6 |
Comença per…? | https://play.kahoot.it/#/?quizId=ff28b9e4-3439-4254-9398-cfd9a3604654 |
Consciència fonològica de so | https://play.kahoot.it/#/?quizId=69db18f1-a668-45df-a6d5-d3b3ccfc945f |
Partícules interrogatives | https://create.kahoot.it/details/els-contes/e6dfcfee-1958-4cd1-b48d-035d31d169c0 |
Els temps verbals |
https://create.kahoot.it/details/els-temps-verbals-pelare-la-poma-pelo-la-poma-he-pelat-la-poma/371c6eb8-231e-4d96-8348-1be2d2499065 |